رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اسکان بیش از 36هزار نفر مسافر تابستانی در مدارس استان خبر داد.

مسعود رضا مالمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان تابستان امسال همزمان با سراسر کشور، از 15 خرداد اقدام به پذیرش مهمانان تابستانی کرد و این فرآیند تا 15 شهریور ادامه داشت که بدلیل استقبال میهمانان تا 23 شهریور در برخی از شهرستانها تمدید شد.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال تعداد 36هزار و 652 نفر در قالب 10 هزار و 195 خانوار در مدارس استان اسکان یافتند.

وی گفت: امسال پذیرش فرهنگیان در 16 منطقه از توابع آذربایجان غربی شامل شهرستان های ارومیه به میزبانی ناحیه یک، مهاباد، خوی، ماکو، میاندوآب، شوط، چالدران، چایپاره، پلدشت، سردشت، پیرانشهر، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و شاهین دژ صورت پذیرفت.

مالمیر با بیان اینکه تعداد 63 آموزشگاه با 605 اتاق برای این منظور در نظر گرفته شده بود ادامه داد: از این تعداد، 201 باب اتاق بصورت گروه ویژه و تعداد 358 باب اتاق بصورت گروه الف و تعداد 46 باب اتاق به صورت گروه ب تجهیز و آماده سازی شده بود.

مالمیر بیان کرد: شهرستان های ارومیه، مهاباد، ماکو و خوی بیشترین میزان مسافران تابستانی را پذیرا بودند.

وی افزود: امسال در طول تابستان، خانه های معلم استان نیز تعداد 4هزار و 190 نفر در قالب 466 خانواده اسکان دادند.

مالمیر همچنین از پذیرش و اسکان کاروانهای راهیان نور در تابستان امسال خبر داد و افزوذ: در این رابطه، تعداد 5هزار و 658 نفر روز در قالب 629 خانواده اسکان یافتند.

رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: امسال 272 نفر به عنوان عوامل اجرایی در طرح ستاد اسکان فرهنگیان ویژه تابستان فعالیت کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.