رسول بابازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه با ارایه این بن کارت ها از تخفیف 30 درصدی در خرید کتاب برخوردار می شوند، افزود: اعتبار این بن کارت ها برای عموم شهروندان 500 هزار ریال و برای دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر یک میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه 9 کتابفروش در روزهای برگزاری نمایشگاه به فروش کتاب از طریق بن کارت اقدام می کنند، اضافه کرد: اگر مراجعه کننده ای نتوانست کتاب خود را از نمایشگاه پیدا کند می تواند با مراجعه به کتابفروشی های معرفی شده کتاب خود را با همان بن تهیه کند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه سال گذشته در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه به علت کوچک بودن فضای غرفه ها و سالن با نارضایتی ناشران و مخاطبان همراه بود، بیان کرد: نمایشگاه امسال در 210 غرفه و سه سالن شامل سالن های شماره یک و 2 برای عرضه کتاب هایی با موضوع عمومی، پزشکی، دانشگاهی، کشاورزی، کودک و نوجوان و هنر و همچنین سالن شماره سه شامل غرفه های آموزشی و برنامه های جنبی از جمله ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری، نقد کتاب و رونمایی کتاب است.
به گزارش ایرنا شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه از ساعت 9 تا 12 و 1٦ تا 19 از 20 تا 25 شهریور در محل نمایشگاه های دایمی بین المللی پارک جنگلی ارومیه برگزار می شود.
در این نمایشگاه 144 ناشر به طور مستقیم و 650 ناشر در قالب نمایندگی از سراسر استان های کشور نظیر تهران، قم، مشهد، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز و 20 ناشر و نمایندگی از آذربایجان غربی حضور می یابند و 63 هزار و 550 عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود.
شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه با همکاری موسسه نمایشگاه های تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری، استانداری آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه و همچنین انتظامی استان برگزار می شود.
اولین نمایشگاه سراسری کتاب در آذربایجان غربی در سال 1372 برگزار شده بود و به جز موارد معدود، این رویداد فرهنگی در سال های گذشته به صورت منظم برپا شده است.
پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب آذربایجان غربی در سال 1396 با حضور 137 ناشر به صورت مستقل، 133 ناشر به صورت نمایندگی و 21 ناشر از آذربایجان غربی در 175 غرفه برگزار شد.
36 ناشر نیز به صورت متمرکز در یک غرفه مستقل محصولات و آثار خود را ارائه کردند تا در مجموع تعداد ناشران شرکت کننده در نمایشگاه سال گذشته به 327 برسد؛ این تعداد ناشر بالغ بر 36 هزار عنوان کتاب با موضوع های مختلف را از 28 شهریور تا سوم مهر سال 1396 از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 21 در محل مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برای علاقه مندان عرضه کردند.
7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.