حجت الاسلام ناصر خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه 144 ناشر به طور مستقیم و 650 ناشر در قالب نمایندگی از سراسر استان های کشور نظیر تهران، قم، مشهد، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز و 20 ناشر و نمایندگی از آذربایجان غربی حضور می یابند.
وی ادامه داد: نمایشگاه در سه سالن و 210 غرفه برگزار می شود و سالن های شماره یک و 2 شامل کتاب هایی با موضوع عمومی، پزشکی، دانشگاهی، کشاورزی، کودک و نوجوان و هنر و سالن شماره سه نیز شامل غرفه های آموزشی، برنامه های جنبی اعم از ایستگاه نقاشی، نقد کتاب و رونمایی کتاب است.
وی اضافه کرد: کتاب های ناشران در سالن ها جهت سهولت بازدید کنندگان و علاقمندان موضوع بندی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: کتاب های نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی و با خرید بن کارت های الکترونیکی از شعبه بانکی مستقر در نمایشگاه عرضه می شود.
حجت الاسلام خدایاری گفت: برای حمایت از کتابفروشان در ایام برگزاری نمایشگاه، 9 کتابفروش با همکاری نمایشگاه اقدام به فروش کتاب از طریق بن کارت خواهند کرد و به این ترتیب اگر مراجعه کننده ای نتوانست کتاب خود را از نمایشگاه پیدا کند می تواند با مراجعه به کتابفروشی های معرفی شده کتاب خود را با همان بن تهیه کند.
به گزارش ایرنا، زمان بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 1٦ تا 21 خواهد بود.
نقد کتاب، معرفی شخصیت ها، برپایی کارگاه های نقاشی، قصه گویی برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرپایی غرفه دل در مورد بیان احساسات و عواطف و برپایی کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه با همکاری موسسه نمایشگاه های تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری، استانداری آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه و همچنین انتظامی استان برگزار می شود.
پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه سال گذشته از تاریخ ٢٨ شهریورماه تا سوم مهرماه با ٣٠ درصد تخفیف در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شده بود.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.