مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ازبرگزاری شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ناصر خدایاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد به برپای شانزدهمین نمایشگاه کتاب در ارومیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از 20 الی 25 شهریور ماه در سه سالن در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار می شود که دو سالن آن تخصصی در زمینه های پزشکی، کشاورزی، هنر، زبان، دانشگاهی و کودک و نوجوان و سالن سوم این نمایشگاه محا عرضه کتب عمومی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 63هزارو 550 جلد کتاب در 180 غرفه عرضه می شود ادامه داد: در این نمایشگاه 144 ناشر مستقل، 65 ناشر به نمایندگی از تهران و 20 ناشر نمایندگی آذربایجان غربی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام خدایاری یکی از اهداف امسال نمایشگاه را انعکاس توانمندی ها و ظرفیت ها در قیاس ملی و استانی عنوان کرد و افزود: در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از ناشران کشور در ایام برپایی نمایشگاه کتاب، کارت ویژه خرید یارانه ای 30 درصد تخفیف در اختیار دانشجویان، طلاب،اساتید،اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: متقاضیان بن کارت  می توانند با مراجعه به سامانه www.bon.tibf.ir برای دریافت بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب ثبت نام کنند.

حجت الاسلام خدایاری با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه اول محرم و با پیش رو داشتن هفته دفاع مقدس بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نیز برنامه های مختلف با دعوت از سخنرانان برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به برنامه های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نقد کتاب، معرفی شخصیت ها، برپایی کارگاه های نقاشی، قصه گوی برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر پایی غرفه دل در مورد بیان احساس و عواطف و برپایی کارگاه آموزشی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

وی در آخر افزود: سرویس های حمل و نقل برای مردم از خیابان کاشانی به سمت پارک جنگلی و بالعکس آماده خدمت به مردم است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.