علیرضا رزمجو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت های بین المللی از 14 شهریورماه جاری آغاز شده و تا 18 همین ماه در شهر شانگهای ادامه دارد.
وی بیان کرد: ملک آرا نفر سوم رنکینگ بانوان ایران است و به همراه 2 ورزشکار دیگر در بخش مردان و بانوان در مرحله اصلی مسابقات بین المللی آزاد چین با حریفان خود به رقابت می پردازد.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز ملک آرا به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.
وی ادامه داد: این بانوی ورزشکار کسب 2 مدال طلای کشوری مسابقات هشت توپ، مدال برنز مسابقات کشوری 10 توپ و هشت توپ، مدال نقره و مدال برنز اسنوکر بانوان کشور، کسب مدال طلای رقابت های کشوری بوشهر و مدال طلای مسابقات شیراز را در کارنامه خود ثبت کرده است و آینده روشنی در این رشته ورزشی دارد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 1395 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور سال 1395 شمسی هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه 1396 اولین جشنواره مسابقات بیلیارد در کشور با حضور بیش از 300 ورزشکار به مدت 10 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام 'هیمن فرجی' ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام کرملین مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.