رئیس هیات بیلیارد و بولینگ آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رتبه های دوم و سوم این مسابقات نیز به رضا عظیمی و سجاد حسینی از میاندوآب رسید.
علیرضا رزمجو ادامه داد: بازیکنان در این رقابت 2 روزه توانستند بعد از 66 بازی به صورت 2 حذفی و تک حذفی به رتبه های برتر دست یابند.
وی افزود: این دور از مسابقات با حضور 38 بازیکن از شهرستان های ارومیه، میاندوآب، شاهین دژ، بوکان و چایپاره از روز پنجشنبه 20 اردیبهشت در ارومیه به مدت 2 روز برگزار شد.
به گزارش ایرنا به نفرات برتر این مسابقات حکم های قهرمانی، مدال و جوایز نقدی به مبلغ 16 میلیون ریال اهدا شد.
مهدی رزمجو به عنوان سرداور، آیسان ملک آرا و سمیه نیکنام به عنوان داور، مهدی عبداللهی به عنوان سرپرست و علی قوسیان به عنوان مسوول برگزاری مسابقات در این دور از رقابت ها حضور داشتند.
آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 1395 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور سال 1395 هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه 1396 نیز اولین جشنواره مسابقات بیلیارد در کشور با حضور بیش از 300 ورزشکار به مدت 10 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام 'هیمن فرجی' ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی ' تن بال ' جام ' کرملین ' مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های این استان است.
پیش از آن نیز ' آیسان ملک آرا' ملی پوش ارومیه ای تیم ملی بیلیارد دختران ایران به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود؛ وی در آذرماه سال جاری مدال طلای بیستمین مسابقات پاکت بیلیارد بانوان در رشته 'ناین بال' را در شیراز به دست آورد و در رده نخست رده بندی کشور در این بخش قرار گرفت.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.