با حضور وزیر نیرو آیین تکریم و معارفه "مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق آذربایجان‌شرقی" برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، طی این آیین، از زحمات "غلامرضا هاشمی" مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان قدردانی شده و "یوسف غفارزاده به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد. همچنین از زحمات "رضا مجیدپور" سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان نیز قدردانی شده و "اکبر فرج‌نیا" به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
استاندار آذربایجان‌شرقی در این آیین با بیان این‌که مطالب حوزه آب و برق به طور تخصصی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، گفت: از مدیران شرکت آب منطقه‌ای و شرکت توزیع نیروی برق قدردانی می‌کنم. 
مجید خدابخش با اشاره به فرآیند انتخاب این مدیران تاکید کرد: کار ارزشمندی در فرآیند انتخاب مدیران عامل انجام شده و در این راستا انتشار فراخوان برای انتخاب مدیران متقاضی شایسته به همراه مصاحبه، روشی کاملا علمی برای مدیریت بخش‌های تخصصی بود.
وی با بیان این‌که هر دو مدیرعامل جدید سلسله مدیریتی را طی کردند و تجارب ارزشمندی دارند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که در شرکت‌های آب و برق استان به حد کافی نیروی متخصص برای تصدی مسئولیت‌های مختلف وجود دارد.
مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای  استان نیز در این آیین گفت: خداوند راشاکرم که نعمت خدمت‌گزاری در یکی از دستگاه‌های پرچالش کشور را ارزانی‌ام کرده بود.
غلامرضا هاشمی یکی از مولفه‌های مهم مدیریت منابع را تعامل مطلوب مدیران دستگاه‌ها دانست و افزود: توسعه مشارکت یکی از مولفه‌های مدیریت چندوجهی آب است که به همت مدیریت قبلی شکل گرفته بود و ما این مورد را در بخش بهره‌برداری و نگهداری نیز توسعه دادیم و بخشی از مدیریت آب به مردم سپرده شد.
وی با بیان این‌که تلاش ما در شرکت آب منطقه‌ای ایجاد زبان مشترک بین کلیه ذی نفعان و بهره‌برداران بود، تشریح کرد: کارهای حفاظتی و فرهنگی مختلفی در راستای تعادل بخشی انجام شد. 
وی مسیرگشایی برای تسهیل انتقال آب به دریاچه ارومیه را از جمله کارهای انجام شده دانست و گفت‌: علی‌رغم محدودیت‌های مالی، سالانه هزار میلیارد تومان از منابع مختلف تامین می‌کردیم که صرف امور عمرانی می‌شود.
مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در این آیین گفت: اهداف و برنامه‌های شرکت کاملا مشخص و شفاف بوده و ۱۷ تکلیف در بخش آب داریم که باید به نحو احسن انجام دهیم.
یوسف غفارزاده با بیان این‌که ارتقای شان و کرامت همکاران اولویت اول کاری است، خاطرنشان کرد: تامین مالی از سایر منابع برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تکمیل شبکه های پایاب به روش جدید و... از جمله برنامه‌های مدیریت جدید خواهد بود.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این آیین بیان کرد: خداوند را شاکرم که به عنوان سرباز ولایت مدت کوتاهی وارد شرکتی شدم که دچار چالش جدی و التهابات عمیق بود.
رضا مجیدپور ادامه داد: اکنون آرامش نسبی در تمامی ابعاد شرکت حاکم شده و این کشتی طوفان زده به ساحل آرامش رسیده است و امیدواریم با همکاری بیش از پیش این آرامش مستحکم‌تر شود.
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این آیین افزود: ارتقای کرامت و شان همکاران، تعامل سازنده و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان، نمایندگان و استانداری در راستای اهداف ملی و سازمانی، ارتباز موثر با شرکت‌های تابع وزارت نیرو، شتاب بیشتر در کاهش تلفات انرژی برق، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در استان، توسعه خدمات غیرحضوری و... از جمله برنامه‌های مدیریت جدید شرکت است.
وی اجرای طرح‌های مقابله با ریزگردهای دریاچه ارومیه و تاثیرات مخرب آن بر شبکه‌های توزیع برق منطقه را از دیگر برنامه‌های خود دانست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.