با حضور مسئولان توانیر مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان اردبیل معرفی و از زحمات ۷ ساله علیرضا علیزاده تقدیر شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل در مراسمی که امروز و با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان اردبیل برگزار شد حسن محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد. در این مراسم مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به اینکه تمرکز وزارت نیرو و توانیر بر مدیریت مصرف است، اظهار کرد: اعمال نشدن مدیریت مصرف در دراز مدت کشور را با محدودیت منابع روبرو خواهد کرد.
علیرضا علیزاده با بیان اینکه در این حوزه سرمایه گذاری های کلانی در توزیع برق استان اردبیل نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف برق مقوله ای بسیار مهم و مورد تاکید همه مسئولان است که برنامه ریزی ها نیز باید در این راستا صورت گیرد.
وی خدمات غیرحضوری را از دیگر برنامه های مدون و مورد تاکید شرکت توزیع برق استان اردبیل اعلام کرد و افزود: ارایه خدمات غیرحضوری نشانگر توانمندی ها و اهداف اصلی شرکت است که ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم را بیش از پیش مبین می کند.
علیزاده خدمت در شرکت توزیع برق را با تمام محدودیت های موجود نشان از ایثار و تلاش تک تک کارکنان اعلام کرد و گفت: شرکت های برق، تولید و انتقال مظلوم ترین شرکت ها در چند سال اخیر بودند اما تلاش و جدیت همه کارکنان توانسته است خدمات رسانی والایی را به مردم ارایه کند.
وی شرکت های توزیع را پیشانی و ویترین صنعت برق خواند و بیان کرد: تمام فعالیت های شاخصی که در شرکت های توزیع انجام می شود نشات گرفته از ایثار کارکنان آن است.
در این مراسم از خدمات ۷ ساله علیرضا علیزاده تجلیل و حسن محمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.