به گزارش ایرنا، بهروز شریف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان حدود چهار میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
وی ادامه داد: حامیان نیکوکار استان در ماه رمضان حمایت از هزار و 840 یتیم و دو هزار و 760 فرزند محسنین را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین عهده‌دار شدند.
شریف به رشد 130 درصدی جذب حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: هزار و 943 حامی سال گذشته از طریق پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان آذربایجان شرقی جذب شدند.
وی با اعلام اینکه نیکوکاران استان می‌توانند از روش‌های مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت کنند، افزود: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای نیازمند را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت محسنین و یا به دفاتر کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این امر خیر پیشقدم شوند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی ادامه داد: طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند.
وی افزود: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هرماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.