علیرضا محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : این میزان کمک خیران نسبت به ماه رمضان سال گذشته افزایش 45 درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه مشکلاتی همچون مسکن ، تغذیه ، مسائل آموزشی و بهداشتی از جمله مسائلیست که ایتام و فرزندان محسنین با آن مواجه هستند، اظهار کرد: در حال حاضر هفت هزار فرزند محسنین و پنج هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.
وی تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین استان را در حال حاضر 28 هزار نیکوکار عنوان و تصریح کرد: طی ماه رمضان امسال سه هزار و 255 نیکوکار حمایت یکهزار و 800 یتیم و یکهزار و 500 فرزند محسنین را برعهده گرفتند اما دو هزار نفر از فرزندان محسنین همچنان حامی ندارند.
محمدی خاطرنشان کرد: کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی واریز می شود و در صورتی که خیرانی تمایل به حمایت از فرزندان محسنین و ایتام استان را دارند ، می توانند حداقل با پرداخت ماهیانه 30 هزار تومان در این امر خیر شرکت کنند.
وی در ادامه از پهن کردن یکصد سفره افطاری در استان از سوی کمیته امداد با مشارکت خیران برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همچنین یکهزار و 350 پرس غذای گرم و یکهزار و 500 سبد غذایی بین خانواده های نیازمندان توزیع شد.
وی اجرای 174 طرح مصداق الجنه و برگزاری برنامه شوق دیدار یکهزار نفر حامیان با ایتام را از دیگر برنامه های کمیته امداد استان در ماه مبارک خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید فطر تصریح کرد: مردم می توانند زکات فطریه خود را از طریق پایگاه های کمیته امداد و مساجد در سراسر استان در اختیار نیازمندان قرار دهند.
103 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان قرار دارند.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.