روابط عمومی کمیته امداد روز دوشنبه به نقل از حسین خدرویسی اعلام کرد: طرح محسنین از طرح های برجسته و محوری کمیته امداد است که در کنار طرح اکرام ایتام اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: در طرح محسنین حامیان نیکوکار از فرزندان خانوارهای نیازمندی که سرپرستان آن ها عموما بیمار صعب العلاج و یا از کارافتاده هستند، حمایت می کنند.
خدرویسی افزود: بیش از 50 پایگاه کمیته امداد در مساجد، مصلاهای نماز و مراکز نیکوکاری استان آماده ثبت نام از حامیان ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در هفته اطعام و اکرام ایتام هستند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه عمده فعالیت پایگاه های دائر شده در شب های قدر می باشد، از جذب 700 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان، حامیان بیشتری با مراجعه به پایگاه های کمیته امداد و رویت شناسنامه نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی حمایت از این فرزندان را برعهده بگیرند.
خدرویسی در ادامه به سنت پسندیده اطعام نیازمندان در ماه رمضان اشاره و اظهار داشت: در 18 روزی که از ماه مبارک رمضان می گذرد، 13 میلیارد ریال کمک مردمی برای اطعام نیازمندان در قالب برپایی سفره های آسمانی، توزیع غذای گرم و سبد غذایی جمع آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان، گفت: خیران و مسئولان استان در راستای اجرای این طرح به دیدار خانواده های نیازمند رفته و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را تقدیم آن ها می کنند.
خدرویسی در پایان تصریح کرد: خیران و مسئولان استان کرمانشاه در روزهای سپری شده از ماه مبارک رمضان تاکنون با 800 خانواده نیازمند دیدار کرده اند.
هم اکنون 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد استان کرمانشاه بهره مندند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.