به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: رژیم صهونیستی در طول سال ها، جنایات بسیاری علیه مردم فلسطین کرده و جنایت های مختلف در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری از جمله داعش با حمایت آمریکا و غرب همه و همه برای تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.
وی اضافه کرد: آمریکا و غرب با پول نفت کشورهای عربی منطقه، علاوه بر فروش تسلحیات خود به این کشورها با ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و منطقه، امنیت این رژیم را بیش از پیش تامین می کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب در زمینه حمایت از مردم فلسطین گفت: با اتحاد بیش از 1.5 میلیارد مسلمان جهان، این غده چرکین سرطانی نابودشدنی است.
آیت الله پورمحمدی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی (ره) و راهپیمایی میلیون ها مسلمان در نقاط مختلف دنیا، نشانگر انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و آرمان قدس شریف است.
وی ادامه داد: سردمداران این رژیم همواره در اندیشه تحقق آرمان از نیل تا فرات بوده اند لیکن در اثر مقاومت مردم مظلوم فلسطین، ایستادگی ملت های منطقه و هدایت های امام راحل و رهبر انقلاب، این توطئه شکست خورده و موجب یاس و ناامیدی آنان شده است.
وی اضافه کرد: با تداوم مقاومت فرزندان اسلامی به زودی شاهد آزادی و رهایی فلسطین از چنگال رژیم صهونیستی و اقامه نماز جماعت به امامت رهبر انقلاب در قدس شریف خواهیم بود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
**
ایستادگی جهان در برابر استکبار نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
امام جمعه عجب شیر در خطبه های این هفته با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا در فلسطین اشغالی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین، گفت: این جنایات باعث برخاستن فریاد مردم کشورهای دنیا شده است.
حجت السلام محمود شربیانی افزود: روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادگار ماندگار امام خمینی (ره)، با گذشت نزدیک به چهل سال از زمان اعلام آن، به فرصتی وحدت ‌بخش در مقابله با اشغالگری، قتل‌ عام، تفرقه ‌افکنی و بحران‌آفرینی رژیم غاصب صهیونیستی در جهان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس از طرف امام خمینی (ره) ، جرات مقابله با صهیونست ها را به مردم مظلوم فلسطین داده است افزود: امام(ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.
وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه ، ضامن بقای نظام اسلامی است افزود:مردم ایران باید پشت ولایت بایستند و از رهبر انقلاب تبعیت و اطاعت کنند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان بزنند.
وی ادامه داد: آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته و نمی داند که مردم ایران ولایی هستند و همواره در کنار نظام و مسئولان خواهند بود.
3077/7485/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.