به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: دولت آمریکا همواره به بهانه های مختلف اقداماتی علیه کشورمان انجام می دهد و خروج از برجام زمینه ساز ایجاد بی اعتمادی سایر کشورها نسبت آن کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هیچ گاه از مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های قدرت های پوشالی به ویژه آمریکا دست برنخواهد داشت.
وی اضافه کرد: بر اساس رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب، اگر قرار به ادامه برجام با سایر کشورها باشد، باید تضمینی محکم در این زمینه وجود داشته باشد تا بار دیگر شاهد عهدشکنی های طرف های مقابل نباشیم.
خطیب جمعه مراغه گفت: مسئولان دولت، رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی که در زمینه برجام فعالیت دارند، باید فرمایشات رهبری را به دقت اجرا کنند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.
آیت الله پورمحمدی همچنین با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهونیستی به خاک سوریه نیز افزود: در این حمله، پاسخ محکمی از سوی نیروهای سوری و جبهه مقاومت اسلامی به این تعرض ها داده شد و این امر نشان می دهد که زمان پاسخگویی به زیاده خواهی های این رژیم غاصب فرارسیده است.
وی ادامه داد: جوانان و سربازان امام و رهبری همواره در صحنه حاضر هستند تا رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه احساس امنیت نداشته باشد.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی دولت های خارجی و کشورهای منطقه انتظار دارند که پاسخی به تعرضات رژیم صهونیستی داده نشود و این در حالی است که جوانانی که راه شهدا را ادامه می دهند جواب آنان را به خوبی خواهند داد.
به گزارش ایرنا، در پایان نماز جمعه این هفته مراغه، نمازگزاران این شهرستان با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' اقدام وقیحانه دولت آمریکا در خروج از برجام و نیز تعرضات رژیم صهونیستی را محکوم کردند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
***
امام جمعه هشترود: دولت در کنار رهبری و مردم، از حقوق هسته ای دفاع کند
حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
خطیب جمعه هشترود گفت: اگر طبق آیات الهی پیش برویم به طور یقین هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر کشورمان را نخواهد داشت.
وی گفت : آمریکا دشمن بشریت و خونخوار است و نباید به آن اعتماد کرد زیرا آنها از اول انقلاب با کشور و با آرمان های انقلاب مخالف و دشمن بودند.
نمازگزاران هشترودی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از رهبری و مخالفت با آمریکا راهپیمایی کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده سر دادند.
/3077/7487/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.