مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور استان آذربایجان شرقی از عدم دخالت خودروی گشت ارشاد و امنیت اخلاقی در حادثه تصادف خودروی پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس که منجر به فوت یک دختر ۱۶ ساله شد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور استان آذربایجان شرقی درباره خبر و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تصادف و فوت دختر نوجوان تبریزی اعلام کرد: ساعت ۶:۱۸ عصر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت پسر نوجوان ۱۶ ساله‌ای سوار بر خودروی پژو پارس با همراهی دختر نوجوانی در خیابان گلستان باغ‌میشه به دلیل نداشتن گواهی‌نامه، سرعت بالا، انحراف به چپ و عدم تسلط در کنترل خودرو با یک دستگاه اتوبوس برخورد می‌کند.

بر اثر این حادثه دختر ۱۶ ساله بر اثر شدت جراحت وارده فوت می‌کند و در بررسی‌ها مشخص شد هیچ خودروی گشت ارشاد و امنیت اخلاقی در محدوده حادثه وجود نداشته و تصاویر خودرویی که در عکس‌ها وجود دارد متعلق به خودروی انتظامی کلانتری ۱۷ است که پس از تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ در کمتر از ده دقیقه جهت کنترل صحنه در محل حادثه حاضر می‌شود. متاسفانه این روزها برخی با شایعات بی‌اساس در پی برهم زدن آرامش و امنیت موجود در جامعه هستند که البته بدانند پلیس با رصد دائم آنها در فضای واقعی و مجازی اجازه هر گونه تحرکی را از آنها خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.