فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 10کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رمضان فتح الهی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم بایک دستگاه خودروی پژو در قالب پوششی بهمراه خانواده خود اقدام به پخش مواد مخدر بصورت عمده در سطح شهرستان و حومه می نماید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کسب خبر مذکور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سلماس به سرعت وارد عمل شده و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت چند روزه نامبرده رادر یکی  از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان مشاهده نموده و نهایتا خودرو را در باغات اطراف روستا با هماهنگی مقام قضایی متوقف نمودندکه در بازرسی از خودرو مذکور 10کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد .

رمزی عنوان کرد: در این خصوص پرونده قضایی برای 4نفر متهم تشکیل شده و متهمین همراه با مواد مخدر مکشوفه و خودروی مذکور، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از عموم مردم عزیز به خاطر همکاری صمیمانه با این نیرو تقدیر و تشکر کرد و گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا در راه مبارزه با مواد مخدر که به عنوان زلزله ای خاموش در حال گسترش است، ماموران خدمت‌گزار و دلسوز نیروی انتظامی را با ارائه گزارشات خود به تلفن110یاری نمایند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.