نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل مرند به منطقه ویژه اقتصادی در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص مزایای مناطق ویژه اقتصادی، بیان کرد: با تصویب این لایحه در صحن علنی مجلس، مرند هم همچون جلفا در مدار توسعه قرار می‌گیرد و محدوده پیشنهادی ۴۰۰ هکتار است.
وی در خصوص هدف از دعوت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به منطقه آزاد ارس، مطرح کرد: امروزه موضوع اقتصاد و تولید داخل بسیار حائز اهمیت بوده و تصمیمات مربوط به اقتصاد توسط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و تیم اقتصادی دولت گرفته می‌شود که خوشبختانه مسئولان ارشد اقتصادی کشور در ارس حضور یافته‌اند.
وی ادامه داد: می‌خواستم مسئولان اقتصادی از ارس بازدید کرده و متوجه شوند که منطقه آزاد باعث صادرات و اشتغال شده است و در تصمیماتشان برای توسعه ارس، رفع موانع توسعه و تصویب منطقه ویژه اقتصادی مرند به قابلیت‌های ارس توجه کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از بازدید مسئولان ارشد اقتصادی کشور، کمیته‌های تخصصی تشکیل شده و مشکلات واحد‌های صنعتی در زمینه‌های بیمه، گمرگ و ... بررسی شده و نتیجه به کمیسیون اقتصادی ابلاغ می‌شود. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.