به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت 14 و 15 خرداد و روز جهانی قدس با اشاره به اینکه بزرگداشت ارتحال امام راحل موجب تقویت انقلاب اسلامی، ارزش های آن و تکریم آرمان های انقلاب و شهدا است، افزود: بهترین کلام در ارتباط با امام راحل همان فرمایش رهبری یعنی ' این انقلاب بدون نام خمینی هیچ جا شناخته شده نیست' است.
وی با بیان اینکه در این برهه با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید سالگرد ارتحال امام(ره) با عظمت برگزار شود، اظهار کرد: همه باید برای تحقق بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه در جامعه مشکلاتی وجود دارد ولی نباید با برجسته سازی آن ها بهانه ای به دست دشمن داد، یادآوری کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی با بیشترین هجمه دشمنان مواجه است و همه آن ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی متحد شده اند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: جوانان حزب الهی و انقلابی باید تقویت شوند و به صورت خودجوش برای حراست از آرمان های انقلاب اسلامی مراسم های انقلاب را برگزار کنند.
وی با اشاره به همزمانی مراسم های ارتحال امام راحل و اعزام کاروان به مرقد مطهر ایشان گفت: با توجه به اینکه این کاروان ها در این سال ها به دلیل دوری آذربایجان شرقی برگزار نمی شود بهتر است هزینه های آن در قالب اطعام نیازمندان و احسان به یاد امام (ره) هزینه شود.
امام جمعه تبریز اظهار کرد: رسانه ها نیز در انعکاس آئین های انقلاب و برنامه های مربوط به امام راحل نقش بسزایی دارند و باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: برخی فکر می کردند که با فوت امام راحل آرمان های وی از بین می رود، در حالی که این آرمان ها با همان صلابت دوران انقلاب، با درایت و هدایت صحیح و امام گونه رهبر معظم انقلاب به خوبی ادامه دارد.
وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: تحرکات و توطئه های شیطنت آمیز دشمنان در آستانه مراسم های بزرگ انقلاب برای کاستن از حضور مردم در این آئین ها موجب می شود که مردم گسترده تر در این مراسم ها شرکت کنند و امسال نیز به علت توطئه های مختلف دشمنان، ملت مقاوم تر و منسجم تر در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: با توجه به توطئه های اخیر رژیم صهیونیستی و حمایت رژیم آل سعود از آن ها، هر چقدر مردم در برنامه های انقلاب اسلامی بیشتر شرکت کنند به همان اندازه موجب خشم و یاس دشمنان خواهند شد.
وی با اشاره به 20 و 21 فروردین گفت: این روزها به عنوان روز هنر اسلامی و فناوری صلح آمیز هسته ای از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی بوده و نباید فراموش شود.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: شهدای هسته ای در مسیر خدمت به وطن و آرمان های والای امام راحل و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشتند و به شهادت رسیدند و موجب سربلندی، عزت و اقتدار کشور شدند.
وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: وی فردی متعهد، متدین، مخلص و ولایتمدار بود و عاشقانه و خستگی ناپذیر در عملیات های مختلف علیه دشمنان شرکت کرد و به دست منافقان به شهادت رسید.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.