به گزارش ایرنا از سپاه امام حسن مجتبی (ع)، همزمان با دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا کرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز، پیام مشترکی صادر کردند.
در این پیام آمده ،12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در آن با رأی اکثریت و قاطع 98/2 درصدی مردم، نظام سیاسی کشور پس از سالها تحمل رنج و اسارت به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.
در این روز ملت ایران با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی جدیدی از زندگی در عرصه اجتماعی را برای خود انتخاب کردند که در آن «اسلامیت» و «جمهوریت» توأمان وجود داشته و به دنبال آن «استقلال و آزادی» برای کشور به ارمغان آورده شد.
'روز جمهوری اسلامی ایران' در واقع تاییدی بر تمام آرمان های زیبای انقلاب و 'نه' محکمی به تمام بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا کردند.
همچنین در بخشی از این پیام آمده،در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1397 سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ‌ساز، توطئه‌های دشمنان خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی نوین ایرانیان تبدیل خواهد شد و در این مسیر، مجموعه سپاه و بسیج استان البرز بیش از پیش با بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی و با توسل به درگاه احدیت، تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است.
در پایان این پیام ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال 1397 و ایام ماه رجب و ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، امید آن رفته که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «حمایت از کالای ایرانی» شده، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.