به گزارش ایرنا، هنک تن کیت روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم تراکتورسازی تبریز افزود: ما فردا بازی خیلی سختی داریم چرا که بازی خارج از خانه بوده و باید بیشتر تلاش کرد تا با کسب سه امتیاز، خود را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.
وی با اشاره به بازی قبلی تیمش با تراکتورسازی اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم مستحق برد بودند، در بازی رفت تیم ما شانس گلزنی بیشتری داشت و باید از موقعیت های بدست آمده بیشتر استفاده می کردیم.
سرمربی الجزیره با اشاره به بازی در لیگ‌های قبلی در تبریز یادآوری کرد: زمین استادیوم یادگار امام تبریز در آن بازی شرایط خوبی نداشت، ولی فردا همانطور که پیش بینی شده شرایط آب و هوایی خوب است و امیدوارم بازی خیلی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.
کیت در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی که جایگزین بازیکنان مصدوم تیم هستند می توانند در این شرایط تیم خودشان را همراهی کنند، پاسخ داد: البته که این چنین است اگر بازیکنان جایگزین شایسته ای نبودند از آن ها استفاده نمی شد؛ با توجه به اینکه بازیکنان جوان هستند فردا شاهد یک بازی سرعتی خواهیم شد.
وی در مورد مصدومیت بازیکن مراکشی تیم الجزیره گفت: مصدومیت این بازیکن برطرف شده و برای بازی فردا در اختیار تیم است.
سرمربی تیم الجزیره یادآوری کرد: این باشگاه برای بازیکنان جوان تیم آکادمی ترتیب داده است و انجام این بازی‌ها و حضور آن ها در میادینی که هواداران بیشتری داشته باشد تجربه ای به دست می دهد که به نفع تیم خواهد بود.
وی در خصوص پیش‌بینی نتیجه بازی فردا گفت: نمی‌توان نتیجه بازی فردا را پیش بینی کرد ولی ما برای برد به تبریز آمده ایم ولی تراکتورسازی بیشتر از ما به برد نیاز دارد.
بازیکن تیم الجزیره نیز در این نشست خبری گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی خواهیم داشت و با توجه به اینکه سه بازیکن مصدوم هم داریم امیدوارم با نتیجه خیلی خوب و قابل انتظار زمین بازی را ترک کنیم.
یعقوب یوسف الحسینی در پاسخ به اینکه آیا از تیم تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم شناختی دارد، افزود: من 2 سال پیش تیم خودم را همراهی کرده بودم و هم تراکتور و هم هواداران تبریزی را خوب می شناسم.
تیم تراکتورسازی فردا سه شنبه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تیم الجزیره امارات صف آرایی خواهد کرد.
9853/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.