سرمربی الجزیره می‌گوید که تیمش بازی سختی در خارج از خانه با تراکتورسازی تبریز دارد و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیرد.
به گزارش ایسنا، تراکتورسازی در نخستین دیدارش در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف الجزیره امارات می‌رود. هنگ تن کاته در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی که در تبریز داریم بازی سختی است به این دلیل که خارج از خانه است. در بازی قبلی که در شهر خودمان بازی کردیم شانس‌های زیادی داشتیم. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم تا برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.
او ادامه داد: دو سال پیش که در تبریز بازی داشتیم یادم هست که چمن شرایط خوبی نداشت ولی اکنون شرایط از آن زمان بهتر است.
سرمربی الجزیره درباره بازیکنان محروم این تیم و این که آیا بازیکن مراکشی این تیم به بازی می‌رسد؟ گفت: اگر جانشینان خوبی نبودند در ترکیب قرار نمی‌گرفتند. آن‌ها بازیکنان جوان و شایسته‌ای هستند. ما در باشگاه برای بازیکنان جوان آکادمی داریم. همان بازیکنانی که محروم هستند از آکادمی باشگاه آمده بودند. کاپیتان ما مصدوم بود که برطرف شده و به بازی فردا می‌رسد.
او افزود: من در بازی قبل نگفتم که باید پیروز می‌شدیم. به نظرم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. ما دوست داریم تماشاگران فردا جو پرشوری ایجاد کنند. هر بازی که انجام می‌دهیم بازیکنان‌مان تجربه کسب می‌کنند اما بازی فردا شرایطی است که از بازی مقابل تماشاگران پرشور تجربه کسب می‌کنند.
سرمربی الجزیره در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب پیروزی به تبریز آمدند؟ تصریح کرد: ما برای برد آمدیم و باید ببینیم که در بازی شرایط چگونه است. برای تراکتورسازی بردن بسیار حائز اهمیت است. اگر ما ببریم یا مساوی کنیم برای ما زیاد تفاوت ندارد اما برای تراکتورسازی مهم است.
کاته ادامه داد: در بازی قبلی به ما گفتند ۸۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند اما زمان سوت آغاز دیدار تنها ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه بود و از این بابت غافلگیر نشدیم. چیزی که در فوتبال ما را غافلگیر می‌کند بودن رونالدو و مسی مقابل ما است اما تماشاگر ما را غافلگیر نخواهد کرد و امیدواریم تماشاگران زیادی به استادیوم بیایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.