ناصر هوشیار روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: با همت و مساعدت مسئولان ورزشی و استانی آماده میزبانی از این دو تیم از مرحله مقدماتی مسابقات باشگاه های آسیا هستیم.
وی با اشاره به شماره گذاری صندلی های ورزشگاه اعلام کرد: به کمک باشگاه تراکتورسازی عملیات شماره گذاری صندلی ها انجام شده و همچنین تعدادی از صندلی های از رده خارج شده با صندلی های تازه تعویص شدند.
وی در خصوص سرویس بهداشتی و بوفه های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: تماشاگران می توانند از سرویس های بهداشتی طبقات بالای ورزشگاه که از امکانات خوبی برخوردار است، استفاده کنند.
هوشیار اضافه کرد: بوفه های ورزشگاه با ارائه مواد غذایی متنوع و با قیمت های مناسب آماده خدمات رسانی به هواداران است.
وی با تاکید بر این موضوع که آب آشامیدنی ورزشگاه تصفیه شده می باشد، گفت: هواداران با اطمینان کامل می توانند از آب آشامیدنی این مجموعه استفاده کنند.
وی اعلام کرد: با همکاری سازمان اتوبوسرانی تبریز، هواداران تیم تراکتورسازی می توانند از چهار نقطه شهر تبریز شامل میدان جهاد (نصف راه)، میدان ستارخان، چهار راه عباسی، سه راهی امین به سمت ورزشگاه یادگار امام(ره) حرکت کنند.
هوشیار ادامه داد: بعد از اتمام مسابقه اگر هواداران موقع برگشت علاقه داشته باشند می توانند از اتوبوس های شرکت واحد استفاده کنند.
بازی دوم دو تیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات از دور برگشت مسابقات باشگاهی آسیا سه شنبه 22 اسفند جاری از ساعت 16در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
تیم تراکتورسازی با کسب یک امتیاز در گروه A با تیم های الاهلی عربستان 7 امتیازی و الجزیره و الغرافه 4 امتیازی هم گروه است.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.