به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران عصر پنجشنبه از ساعت 15 با حضور نزدیک به 6هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.
نیمه اول بازی شاگردان ساغلام با یک بازی سرتا سر اشتباه و متلاطم نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند ولی در مقابل شاگردان جلالی با ارائه یک بازی منظم توانستند در دقیقه 16 بازی توسط مهدی مومنی گل اول بازی را بدست آورند تا هر دو تیم این نیمه را با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.
نیمه دوم بازی به رغم 9 نفره شدن تیم پیکان، تراکتورسازان نتوانستند نتیجه بازی را عوض کنند و با نتیجه یک بر صفر این بازی خاتمه یافت.
در این بازی سجاد مشکل پور دقیقه 19، امیر حسین کریمی دقیقه 58 و محمد صادق بارانی دقیقه 71 از تیم پیکان و مهدی کیانی دقیقه 65 از تیم تراکتورسازی کارت زرد گرفتند؛ در ادامه بازی سجاد مشکل پور دقیقه 65 و محمد صادق بارانی دقیقه 73 با گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شدند.
همچنین فرزاد حاتمی دقیقه 58 با سلیمان کرپیچ و محمد رضا آزادی دقیقه 77 با عارف آغاسی از تیم تراکتورسازی و امیر حسین صادقی دقیقه 69 با فراز امامعلی و مرتضی آقا خان دقیقه 82 با ماهان رحمانی و محمد خدا بنده لو دقیقه 90 با مهدی شیری از تیم پیکان تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را یاسر همرنگ، تورج عیوض محمدی و عسگر محمدی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم، کمیل غلامی داور چهارم و بهرام مهر پیما به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر امروز مقابل پیکان و با کسب 29 امتیاز در رده دهم و تیم پیکان با 41 امتیاز و در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.