به گزارش ایرنا، ارطغرول ساغلام روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: ما در سه بازی که انجام دادیم خیلی خوب ظاهر شدیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم ولی در رسیدن به گل ناکام بودیم.
وی خاطرنشان کرد: فردا باید بتوانیم نخستین گل و اولین پیروزی‌مان را کسب کنیم و در بازی بعدی نیز پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم و با برد از زمین خارج شویم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به مصدومیت رضا شربتی اظهار کرد: برای بازی با تیم الجزیره به غیر از شربتی غایب دیگری نداریم.
وی با بیان اینکه نبود سه بازیکن اصلی تیم حریف برای ما بی‌اهمیت است،گفت: نقطه بسیار مهم برای ما این است که در 2 بازی قبل که در زمین خودمان انجام دادیم از امتیاز حضور هواداران زیادی برخوردار نبودیم، لذا فردا از همه هواداران دعوت می‌کنیم به ورزشگاه بیایند و منتظر آن‌ها هستیم تا جو پرشوری در استادیوم ایجاد کنند.
ساغلام تاکید کرد: ما می‌خواهیم بازی مقابل الغرافه را در تبریز در کنار هواداران پیروز شویم و برای این امیدواریم فردا هواداران کنار تیم باشند و از هرگونه مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال دوری کنند.
وی گفت: احسان پهلوان در بازی‌های قبلی چهار گل از گل‌های خوب ما را به ثمر رساند و فرصت‌هایی را نیز از دست داد که از روی بدشانسی بود؛ ما برای استفاده بهینه از فرصت‌ها تمریناتی انجام دادیم، با این وجود فرصت زیادی نداشتیم.
ساغلام افزود: دوست دارم فردا بازی زیبایی شاهد باشیم و یک جو زیبا از هواداران انتظار داریم تا حامی تیم محبوب خود باشند.
وی ادامه داد: ما تاکنون در لیگ قهرمانان و ایران 8 بازی انجام داده ایم که به جز بازی با پیکان، در 7 بازی عالی بودیم و فردا می‌خواهیم هشتمین بازی خوب خود را برگزار کنیم و با یک فوتبال زیبا انتظار داریم که به پیروزی برسیم.
احسان پهلوان بازیکن تراکتور سازی نیز با حضور در نشست خبری گفت: هرکس دوست دارد توپ‌هایش تبدیل به گل شود ولی برخی مواقع در فوتبال توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود.
وی افزود: در بازی های اخیر ما در هر بازی بیش از پنج فرصت گلزنی داشتیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد، ولی امیدوارم فردا در رسیدن به گل موفق باشیم.
تیم تراکتور سازی تبریز فردا سه شنبه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم الجزیره امارات است.
تراکتور سازی در بازی های قبل خود تنها یک امتیاز کسب کرده و برای پیروزی در بازی فردا روی هواداران خود حساب ویژه ای باز کرده است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.