کارگاه آموزش و آشنایی با بهداشت، ایمنی و محیط زیست ( HSE )   با حضور اعضای هیأت علمی، مسئولان و دانشجویان در دانشگاه بناب برگزار شد .
 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکتر سحر زینت لو، دبیر همایش و عضو هیات علمی دانشگاه بناب در تشریح این خبر گفت: این همایش به همت آزمایشگاه مرکزی و انجمن شیمی به منظور آشنایی بیشتر هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.



وی افزود: این همایش نظر به ضرورت برگزاری کارگاه آموزش HSE در راستای آگاه کردن جامعه علمی در برخورد و مواجه با پیش آمدها و مخاطرات موجود در آزمایشگاه و کارگاه ها برگزار شد.


وی با تاکید بر نهادینه شدن کسب آگاهی و آشنایی با مطالب مربوط به HSE در ساسر کشور اظهار کرد: بر این باوریم هر نوع هزینه در زمینه ایمنی سازی محیط کار و سلامت افراد یک سرمایه گذاری برای حفظ منابع است.


زینت لو افزود: در این همایش جدیدترین موضوعات و ضروریات محیط HSE از جمله تقویت فرهنگ HSE   و ایمنی مبتنی بر رفتار، مخاطرات و عوامل زیان‌آور محیط آزمایشگاه، رویکردهای کنترل مواجهه با آنها، تجهیزات حفاظت فردی، مخاطرات زیستی و پسماندهای آزمایشگاهی و مدیریت ریسک در اطفای حریق مطرح شد .

 

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش  به پذیرفته شدگان آزمون، گواهی دوره اهدا شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.