به گزارش ایرنا، امیر رضا خادم روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، گفت: امروز دولت و وزارت ورزش واقعاً دستش خالی است، از این رو باید توجه بیشتری به بخش خصوصی شود و برای تقویت این حوزه باید تخصصی‌تر عمل کنیم.
وی گفت: از اسم وزارت ورزش و جوان چنین بر می‌آید که هر موضوعی در مورد جوانان مربوط به اداره ورزش و جوانان می باشد؛ اما این برداشت اشتباه بوده و با توجه به دامنه وسیع حوزه جوانان، این وزارت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز این قشر باشد، اما می‌توان فعالیت‌های جوانان را اولویت‌بندی و به آنها در حد توان رسیدگی کرد.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به خاطر ظرفیتی که دارد، در کنار استان خوزستان جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: حضور بهتاج در ورزش آذربایجان‌شرقی به نوعی ارتقا برای وی حساب می شود؛ او به دلیل عملکرد مطلوبش در استان اردبیل به این سمت منصوب شده و باید در آذربایجان‌شرقی با استاندار، نمایندگان استان در مجلس تعامل لازم را داشته و با همکاری با سایر دستگاه‌های موازی ‌بتواند به ورزش این استان کمک کند.
وی گفت: بهتاج با توجه به روابط‌ عمومی خوبی که دارد، می‌تواند با پیشکسوتان ورزش استان تعامل خوبی داشته تا بتواند از تجربیات‌ و نقطه نظرات آنها استفاده لازم را به سود ورزش ببرد.
وی با بیان اینکه در بخش بانوان توسعه و پیشرفت خوبی داشتیم و نتایج خوبی را کسب کردیم، گفت: اگر با ورزش مردان و امکانات آن تطبیق و مقایسه کنیم؛ مشاهده می‌شود که ورزش بانوان افتخارات بیشتری نسبت به آقایان کسب کرده است.
در این آئین ایوب بهتاج به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات جمشید نظمی قدردانی شد.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.