به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: در حال حاضر با تلاش مسئولان و نماینده شهرستان عملیات اجرایی راه اصلی خلخال به درام و منجیل با استفاده از توان مالی وکاری پیمانکار جدید شتاب گرفته و ظرف 2 سال تکمیل ومورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.
وی تکمیل وبهره برداری از راه توریستی خلخال به ماسوله در استان گیلان را یکی دیگر از طرح های مهم راه سازی استان اردبیل اعلام و بیان کرد: با بهره برداری از آن در سال آینده تحول بسیار مهمی در توسعه صنعت گردشگری استان صورت خواهد گرفت.
امام جمعه خلخال اظهار کرد: اجرای طرح های گردشگری بزرگ وکوچک توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل آینده روشنی را برای مردم منطقه ترسیم کرده وبا بهره برداری از این طرح ها ضمن ایجاد اشتغال برای بخشی از بیکاران وضعیت اقتصادی مردم خلخال نیز رونق خواهد گرفت.
وی گفت: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی درایجاد اشتغال وتولید در منطقه انتظار می رود سرمایبه گذاران راغب به سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت وگردشگری منطقه مورد حمایت قرار گیرند.
وی در بخش دیگری ازسخنان با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر استفاده از الگوهای اخلاقی و سیره رفتاری این بانوی بزرگوار اسلام در زندگی تاکید کرد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.