مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن درحقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری بعد از آشوب‌های اخیر است، گفت: این حضور حماسی نشان داد که مردم همچنان آگاه و بیدار پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.
محمد کلامی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: همانگونه که انتظار می‌رفت حضور مردم تبریز در راهپیمایی بسیار پرشور بود چرا که آذربایجان مهد بیداری و بصیرت بوده و مردم در این مقطع زمانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار پرشورتر و گسترده‌تر در این صحنه مشارکت کردند.
وی با اشاره به تبلیغات گسترده‌ی رسانه‌های خارجی علیه انقلاب اسلامی ایران طی روزهای اخیر، تاکید کرد: این راهپیمایی نشان داد که خواسته‌ی اصلی مردم ایران "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بوده و مردم همچنان پایبند این خواسته‌ی خود هستند. 
کلامی ادامه داد: مردم ایران امروز هم حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند تا ایستادگی خود بر روی شعارهای اولیه انقلاب را به نمایش بگذارند.
وی در پایان با بیان این‌که مردم در کنار این ایستادگی و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، یک سری انتقاداتی هم به کارکردهای ما مسئولان دارند که باید مورد توجه قرار داده و در جهت حل‌شان بکوشیم، گفت: در هر صورت پیام مردم ایران این است که همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.