به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن 22 بهمن در پنج نقطه شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
دلخوش نماینده صومعه سرا در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، فصل الخطاب برای یاوه گویان و دشمنان انقلاب است و نیرنگ دشمنان، مردم ما را به ادامه قدرتمندانه مسیر انقلاب مصمم تر از قبل می کند.
وی ادامه داد: این انقلاب ، انقلاب مردمی و برخاسته از اعتقادات قلبی است؛ از این رو ماندگار تر و استوارتر خواهد بود.
فرماندار صومعه سرا نیز در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در سه بخش و دو دهستان بزرگ این شهرستان اظهار کرد: مردم به ویژه نسل جوان انقلاب با حضور با شکوه خود ثابت کردند که قدردان میراث پدرانشان هستند.
علی فتح اللهی ادامه داد: حضور پرشور نسل های جوان در این روز نیز نشان می دهد که نسل آگاه و جوان ما فریب هجمه های دروغین دشمنان را نمی خورد و همیشه در صحنه ها برای دفاع از آرمان های انقلاب حاضرند.
مردم صومعه سرا با حضور در خیابان امام خمینی (ره ) این شهر، حرکت خود را از مقابل سپاه و در مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه آغاز کرده و در مقابل تندیس شهید برشنورد اولین شهید انقلاب اسلامی گرد هم آمدند و صحنه های باشکوهی از وحدت خلق کردند.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:فرزاد حسن پور**انتشاردهنده:کبیری
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.