به کزارش ایرنا، 'علی محرمی' روز سه شنبه در نشست مشترک با اعضای ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر در تبریز گفت: در پی اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر توجه به سینمای کودک و نوجوان و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب برای حضور هرچه بیشتر دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان در سینماها، در سومین جشنواره استانی فیلم فجر که همزمان با تهران در تبریز نیز برگزار می‌شود، یک بسته از فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود که با همکاری آموزش و پرورش قرار است دانش آموزان مدارس به تماشای آخرین فیلم های تولید شده در حوزه کودک و نوجوان بنشینند.
وی افزود: در این زمینه با کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، بهزیستی و دیگر ارگان های مربوطه نیز هماهنگی‌هایی انجام خواهد شد.
محرمی گفت: فیلم‌های 'قهرمانان کوچک'، 'دنیای کیف‌ها'، 'فیلشاه'، 'دزد و پری 2' و 'شکلاتی' از 14 تا 22 بهمن ماه سال‌جاری در سینما فلسطین و سینما ناجی اکران خواهد شد.
طاهر فرنود، دبیر اجرایی جشنواره فجر تبریز نیز با ارائه گزارش عملکرد کمیته ها اظهارکرد: ما برای جذب مخاطب از اقشار مختلف شهروندان جامعه هدف تعریف کرده ایم و با اطلاع رسانی در خصوص جدول اکران فیلم‌ها مخاطبان را به تماشای فیلم ها دعوت می کنیم.
وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه جشنواره انجام شده است اما برای پیشبرد کار به تعامل با سازمان های مختلف از جمله شهرداری تبریز نیاز داریم.
فرنود از برگزاری افتتاحیه جشنواره در روز جمعه ١٣ بهمن خبرداد.
به گزارش ایرنا، مصادف با گرامیداشت جشن های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با تهران، فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در روزهای ١٤ تا ٢٢ بهمن ماه ٩٦ در سینماهای فلسطین و ناجی تبریز اکران می شود.
امسال سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.