جواد ششگلانی روز یکشنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی هیات فوتبال استان در مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جریانات پیش‌آمده در دیدار روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران نکته تاریکی در ورزش فوتبال مملکت بوده که اگر به دقت و به سرعت مورد واکنش مسئولان ورزش و فوتبال قرار نگیرد دامنه آن به سایر استان ها، ورزشگاه ‌ها و نیز تماشاگران کشیده می شود.
وی افزود: اقداماتی را بعد از این اتفاقات شروع کردیم و هیات فوتبال استان و باشگاه تراکتورسازی موضع قاطع خود را طی نامه ای کتبی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و به جد در حال پیگیری هستیم.
ششگلانی ادامه داد: هواداران و تماشاگران منتسب به پرسپولیس مقصر اصلی این قضیه هستند و رفتارشان در این بازی غیرفوتبالی بود و باید با عاملان آن برخورد جدی شود.
وی افزود: هیات فوتبال آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن رفتارهای غیر ورزشی در ورزشگاه های کشور، بار دیگر بر وحدت ملی و رعایت احترام و ادب در ورزشگاه ها تأکید می ‌کند.
وی گفت: از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته انضباطی تقاضا داریم که با اعلام رأی قاطع خود و با قید فوریت به موضوع رسیدگی کرده و با عاملان آن برخورد قاطع شود.
خبرنگار: سجاد عبدی** انتشار: رستگار
3077/9880/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.