به گزارش شامگاه پنجشنبه خبرنگار ایرنا، هفته دهم لیگ برتر فوتبال که میان تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم پرسپولیس به اتمام رسید.
از نکات جالب این بازی طرفدارانی بود که روز گذشته از گوشه و کنار ایران واز شهرهای جنوبی، شمالی و مرکزی کشورمان برای این رقابت نفس گیر عازم تهران شدند تا بار دیگر بتوانند در این شهرآورد از تیم محبوب خود طرفداری کنند.
بنابراین گزارش گشت های نیروی انتظامی و اکیپ های سیار راهور در اتوبان کرج - تهران ، بزرگراه حکیم،بزرگراه شیخ فضل الله ، تقاطع ها و میدان ها در مسیرها از جمله انتهای میدان و خیابان آزادی، میدان انقلاب، خیابان مطهری، ابتدا و انتهای خیابان معلم، میدان سبلان، گلبرگ و میدان نارمک به دنبال ایجاد نظم و امنیت و تسهیل تردد خودروها بودند.
طرفداران تیم فوتبال سرخ پوش پایتخت با خودروها و موتور سیکلت ها با در دست داشتن پرچم های پرسپولیس وپرتاب فشفشه و ترقه خوشحالی خود را از پیروزی تیمشان در خیابان های تهران نشان می دادند.
بنابراین گزارش حدود 5 هزار تماشاگر این بازی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و بازی را از پشت درب های بسته ورزشگاه آزادی وازطریق فضای مجازی تماشا می کردند.

*حضور زیاد مردم در صف های بی آرتی و مترو
بنابراین گزارش، پس از بازی سیل زیاد جمعیت طرفداران سرخ آبی ها برای بازگشت به خانه های خود از خطوط مترو و بی آرتی آزادی استفاده کردند که این امرباعث ایجاد صف هایی طولانی در داخل ایستگاههای منتهی به ورزشگاه، میدان صادقیه و میدان آزادی شده بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - سید مجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.