رحیم شهرتی فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: من نامه اعتراضی شدید اللحنی در این باره به آقای تاج به عنوان رئیس محترم فدراسیون فوتبال نوشتم، چون در جریان بازی جمعه گذشته پرسپولیس - تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران، شاهد حرکات تلخ و ناشایستی از سوی بعضی تماشاگرنماهای تیم میزبان بودیم.
وی اظهار کرد: این گونه رفتارها و حرکات نه تنها علاقه مندان به فوتبال، بلکه دل همه دلسوزان وحدت و وفاق ملی و فرهنگ اسلامی- ایرانی را به درد آورد.
وی اضافه کرد: انتظارمان این است که نه تنها فدراسیون فوتبال باید نسبت به این بداخلاقی ها باید واکنش سریع نشان می داد و اعلام برائت می کرد، بلکه باشگاه میزبان هم باید به طور رسمی عذرخواهی کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در ضمن باید این قبیل افرادی که وحدت ملی ما را نشان می روند و مشکلات ایجاد می کنند، شناسایی شوند تا دیگر نتوانند ساحت اماکن ورزشی و رویه های وحدت بخش مان را مخدوش کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه ریشه این قبیل رفتارها و حرکات ناشایست به 'لیدر' های تیم ها برمی گردد، از فدراسیون فوتبال کشورمان و کمیته اخلاقی باشگاه پرسپولیس می خواهیم که درباره اتفاقات ناگوار بازی جمعه گذشته تصمیم جدی اتخاذ و آن را به افکار عمومی اعلام کنند.
در بازی جمعه گذشته تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه 'آزادی' تهران، جمعی از تماشاگرنماهای
تیم میزبان شعارهای زشتی علیه تیم میهمان سر دادند.
این اتفاق واکنش نمایندگان استان های آذری نشین در مجلس شورای اسلامی را نیز به دنبال داشت و آنان خواستار پاسخگویی نهادهای مسئول در این ارتباط شدند.
تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از تیم های مدعی و پرطرفدار لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورمان محسوب می شوند.
انتشار: عزیزی راد
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.