تونل خط شمالی فاز دوم خط یک حد فاصل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت با حضور محمد صادق پور مهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی به طور آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بهره برداری از تونل خط شمالی، زمان انتظار مسافر در ایستگاه از 30 دقیقه به 17 دقیقه کاهش می‌یابد.
با تکمیل و تجهیز تونل شمالی فاز دوم خط یک و افزوده شدن آن به چرخه‌ی بهره‌برداری، امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه سال جاری) بهره برداری مسافری آزمایشی از تونل‌های رفت و برگشت فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز تحت هدایت سیگینالینگ (سیستم حفاظت اتوماتیک) انجام شد.
با افزوده شدن تونل شمالی به چرخه بهره برداری و راه اندازی سیستم سیگینالینگ حرکت های رفت وبرگشت قطارها در تونل‌های مجزا از هم انجام خواهد شد و با این اقدام، سیستم ایمنی نیز ارتقا و تعداد قطارهای سرویس دهنده به مسافران افزایش یافته و هِدْوِی (سرفاصله حرکت قطارها) کاهش می‌یابد.
این اقدام باعث به حداقل رسیدن زمان انتظار مسافران برای رسیدن قطار و در نهایت رضایت‌مندی مسافران را به همراه دارد و هم‌چنین مسیر میدان امام حسین تا چهاراراه لاله که به دلیل انجام عملیات عمرانی بسته شده بود، بازگشایی می‌شود.
بر اساس این گزارش، معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی به دلیل آلودگی این روزهای هوای کلانشهر تبریز ضمن بهره برداری آزمایشی، با قطار شهری به محل کار خود رفت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.