سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معنقد است که ذهن بازیکنانش نباید درگیر نقل و انتقالات باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و  اظهار کرد:  اگر فردا به پیروزی برسیم به نیمه بالایی جدول می‌رسیم. مقابل تیم سرسختی بازی داریم که بازیکنان جوان و باتجربه‌ و مربی خوبی در اختیار دارند.

وی افزود: با مصدوم‌های زیادی در این دیدار به میدان می‌رویم. در هیچ بازی‌ای بدون مصدوم نبودیم ولی بچه‌ها هیچ‌وقت کم نگذاشتند و با همه وجود به میدان رفتند. جایگاه فعلی در شأن و شخصیت هواداران نیست ولی باید نیم‌فصل اول را سپری می‌کردیم. فشار زیادی تحمل کردیم و بچه‌ها مشکلات زیادی تحمل کردند و بعد از آقای آجورلو، بازیکنان بودند که فشارهای مالی را تحمل کردند و این موضوع هیچ‌وقت رسانه‌ای نشد. هواداران در طول فصل ما را تنها نگذاشتند و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که بعد از سه باخت در ابتدای فصل پشت تیم ایستادند و ما را تنها نگذاشتند.

وی درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: چیزی که برایم اهمیت دارد بازی فردا است و دغدغه من بازی فولاد است. ما بعد از بازی پنج‌شنبه و جمعه دو روز استراحت داریم و لیست ورودی و خروجی تیم پس‌ازآن مشخص می‌شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این که حضور حسینی در تیم تراکتورسازی با جذب بازیکن سرباز از تیم ذوب‌آهن دارد، تأکید کرد: جذب بازیکن از ذوب‌آهن هیچ ارتباطی به حضور آقای حسینی ندارد.

گل محمدی درباره لیست خروجی اظهار داشت: فعلاً در شرایطی نیستیم که ذهن بازیکنانم را درگیر کنم و هر بازیکنی عملکرد خودش را در نیم‌فصل اول می‌داند. بعضی بازیکنان تلاش زیادی کردند تا به تیم کمک کنند و بعد بازی فردا درباره نیم‌فصل تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره مصدومان و محرومان این تیم گفت: محمدی، نصر آزادانی، تهامی و آغاسی مصدومان ما برای بازی فردا هستند و کیانی هم تنها محروم تیم ما است. نقاط ضعف و قوت تیم فولاد خوزستان را به‌خوبی شناسایی کردیم و فردا تلاش می‌کنیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و مانع گلزنی تیم حریف شویم.

سرمربی سرخ پوشان تبریزی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل نخست ما هر چه در توانمان بود خرج کردیم. تیم ما شرایط عادی نداشت. محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها ضربات زیادی به تیم ما زد. نتایج تقریباً راضی‌کننده است و با توجه به شرایطی که داشتیم نیم‌فصل دوم برای ما بهتر خواهد بود و هواداران هم درک بالایی از شرایط فعلی تیم دارند و فردا به نیازمند حضور آن‌ها هستیم.

گل محمدی درباره استفاده از بازیکنان امید در نیم‌فصل دوم گفت: ابتدای فصل بازیکنان امید شرایط لازم برای لیگ برتر را نداشتند چون فرصتی به آن‌ها داده نشده بود که میدان ببینند. ما از آزادی استفاده کردیم هرچند انتظار بیشتری از او داشتیم. ما بازیکنان امید را رها نمی‌کنیم و نیم‌فصل دوم کنار ما خواهند بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.