1 – همان قدر که از پیروزی یکی از تیم های گیلانی در مسابقات فوتبال دسته دوم کشور خوشحال شدیم، از شکست دیگر تیم گیلانی نمی توانیم نگران نباشیم. البته هنوز بازی های زیادی تا پایان مرحله اول دسته دوم کشور باقی مانده و جبران امتیازات از دست رفته برای تیم داماش و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر گروه خود جهت صعود به مرحله نهایی امکان پذیر است اما متاسفانه روند حرکتی داماش در هفته های اخیر خوب نیست و آرزو می کنیم که با پیروزی خانگی در هفته آینده، تیم آبی پوش رشتی مجددا به روزهای خوب خود باز گردد، درست مثل تیم فومنی که در خانه اش صدرنشین این گروه (شهرداری کاشان) را شکست داد.
2 – از فردا مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور نیز آغاز می شود و دو تیم باسابقه و پرطرفدار گیلانی به مصاف حریفان شان می روند. سپیدرود رشت در نیم فصل اول عالی کار کرده و ملوان انزلی نیز خوب نتیجه گرفته و در حال حاضر به خاطر همان نتایج در مکان های اول و دوم جدول هستند.
سپیدرود و ملوان در صورتی که بازی های خانگی خود را ببرند و در خارج از خانه هم یک امتیاز بگیرند، صعود می کنند چون حریفان آنها خودشان باید با یکدیگر مسابقه بدهند و امتیازات بین تیم ها تقسیم خواهد شد. مسیر صعود برای ملوان و سپیدرود هموار است.
2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.