به گزارش ایرنا فراز کمالوند روز سه شنبه در نشست خبری پس از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اگر می خواهند سرنوشت نفت آبادان همچون نفت تهران شود اکنون به ما اعلام کنند تا تکلیف خود را بدانیم.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان این که یکی از بهترین سال های فوتبالی تیم نفت را به نمایش گذاشتیم افزود: با وجود این که تیم ما مشکلات بسیاری دارد اما بچه های ما در تمام بازی ها با شرف بازی کردند و از فوتبال آبادان دفاع کردند.
وی ادامه داد: امروز با سه ساعت تاخیر به اهواز آمدیم و بازیکنان تیم چون حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند نمی خواستند تیم را همراهی کنند که با وساطت بزرگان تیم این موضوع برطرف شد ولی مطمئنا اگر تا قبل از شروع نیم فصل دوم مشکلات مالی تیم برطرف نشود ادامه رقابتها برای ما سخت خواهد شد.
کمالوند با اشاره به این که بازیکنان ما تنها 20 درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کرده اند و عده ای هنوز از سال گذشته طلب دارند افزود: بسیاری از بازیکنان ما از راه دور به آبادان آمده اند لذا در خرج و مخارج زندگی خود با مشکل مواجه هستند.
وی عنوان کرد: ما هم می توانستیم همچون تیم های دیگر دست به اعتصاب بزنیم و یا تمرینات خود را تعطیل کنیم اما چنین کاری نکردیم. انتظار داریم در نیم فصل دوم تکلیف تیم روشن شود در غیر این صورت مردم آبادان بدانند که شرایط در تیم بسیار سخت است.
سرمربی تیم نفت آبادان افزود: با وجود تمام بیعدالتی هایی که در حق تیم ما صورت گرفته تاکنون 21 امتیاز کسب کرده ایم و بعضا اگر با ما مهربان تر بودند می توانستیم جزو سه تیم بالایی جدول باشیم.
وی عنوان کرد: بعضی از بازیکنان ما که هنوز پولی دریافت نکرده اند به احتمال زیاد در نیم فصل از تیم ما جدا شوند و این موضوع قطعا به تیم لطمه وارد می کند. باز هم می گویم نفت آبادان همان راهی را می رود که نفت تهران رفت.
کمالوند در خصوص بازی امروز تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بچه های ما مستحق این پیروزی بودند و مزد زحمات خود را گرفتند.ما به جوانان خود ایمان داریم و همان طور که دیدید سه بازیکن زیر 19 سال خود را به میدان فرستادیم.
دیدار روز سه شنبه بین دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان آبادانی به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.