محمدرضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیمش با تیم مشکی پوشان افزود: توانستیم در یک روز سخت پیروز باشیم. این نتیجه خوب بود اما باید بپذیریم که در نیمه نخست از هیچکدام از بازیکنانم راضی نبودم.
وی به عملکرد خوب بازیکنان تعویضی اشاره و بیان کرد: زامهران، کمندانی و مهربان عالی بودند و از تعویض آنها رضایت کامل دارم. امیدوارم آنها سقف آرزوهایشان بزرگ باشد و به اتفاقات بزرگی فکر کنند که می‌تواند برای آنها در آینده رخ دهد.
او درباره حضور نیافتن هواداران در این دیدار هم گفت: توقع داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیاند. نیامدن هوادار تیمهای بزرگ را هم به دردسر می‌اندازد.

* امیدوارم شرایط در نیم فصل دوم تغییر کند
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان نیز در این نشست خبری گفت: تیم ما شرایط سختی را پشت سر می گذارد امیدوارم شرایط در نیم فصل دوم تغییر کند. تلاش کردیم از امروز تغییر را شروع کنیم که این امر ممکن نشد.
رضا عنایتی افزود: داوری خوب بود، فکر نمی‌کنم پدیده مستحق برد در این دیدار بود. فشار زیادی بر حریف آوردیم اما در نهایت برد در این دیدار از آن پدیده شد.
وی ادامه داد: موفقیت ابزار می‌خواهد، باید ابزار لازم را تامین کنیم و این اتفاق قطعا خواهد افتاد. اگر باشم باید این نیازها برآورده شوند.
تیمهای پدیده و مشکی پوشان عصر امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان پدیده موفق شد با دو گل خانزاده و قاضی بر مشکی پوشان غلبه کند.
با این نتیجه تیم فوتبال پدیده با 24 امتیاز در رده پنجم و مشکی پوشان با هشت امتیاز در قعر جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.