به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت‌ زاده روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه چند بازیکن مصدوم به بازی برگشته اند ودر بازی این هفته به دنبال استفاده از تجربیات آنها هستیم.
وی با اشاره به اینکه نقاط ضعف تیم در بازی‌ های گذشته و رفع آنها، خاطرنشان کرد: تیم گسترش فولاد تیم جوانی است و تاوان بازی دادن به جوانان را هم باید بدهد و ما همیشه نمی‌ توانیم از آنها استفاده بهینه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تیم ‌های تحت هدایت علی دایی فوتبال هجومی و قوی‌ ارائه می ‌دهند، تصریح کرد: نبودن او در کنار خط موردی است که باید از آن استفاده کنیم.
مربی تیم گسترش فولاد اظهار کرد: تیم سایپا در چند هفته اخیر خیلی خوب ظاهر شده و هجومی بازی می ‌کند و در بازی فردا نباید تحت هیچ شرایطی گل بخوریم تا بتوانیم در ضد حمله با نفراتی که داریم بازی خوبی انجام داده و سه امتیاز را بگیریم.
وی یادآورشد: آندرانیک تیموریان و رضا خالقی ‌فر مشکلی برای قرارگرفتن در ترکیب گسترش ندارند، اما نقی ‌زاده و امین خطیبی مصدوم هستند.
وی با اشاره به فرصت ‌سوزی بازیکنان این تیم مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما دیر به تهران رسیدند و استراحت لازم را نداشتند.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پنج شنبه 9 آذر از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان سایپا خواهد بود.
خبرنگار:آب بسته**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.