مربی-بازیکن تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز می‌گوید که تیمش می‌تواند در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال ساحلی یکی از سکوهای این مسابقات را کسب کند و عملکرد بهتری ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری تبریز با وجود شروع نه چندان خوب در لیگ برتر فوتبال ساحلی، توانست در پایان هفته دهم  در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار بگیرد. این تیم در آخرین بازی خود در ضربات پنالتی با حساب ۵ بر ۴ مقابل گلسا پوش یزد شکست خورد.

علی علیگلی، مربی و بازیکنان شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیمش، گفت: بعد از اینکه در دو، سه بازی اول فصل خوب ظاهر نشدیم، خدا را شکر توانستیم در ادامه مسابقات روند خوبی را طی و تا رده چهارم جدول صعود کنیم. گلساپوش جزو تیم‌های خوب بالای جدول است و به جرأت می‌توانم بگویم که مقابل این تیم بازی خوبی را انجام دادیم و آنها تنها در دو مورد توانستند روی کارهای تاکتیکی به ما غلبه کنند و گل بزنند. یک مورد از گل‌های آن‌ها هم به نظرم روی اشتباهات داوری بود که نمی‌خواهم به آن بپردازم اما ان‌شاءالله در بازی برگشت این تیم را می‌بریم.
 
مربی و بازیکن شهرداری تبریز با اشاره به حمایت‌های مدیریت باشگاه از این تیم گفت: بعد از اینکه در سه بازی اول شکست خوردیم، مدیرعامل تیم سید ابوالفضل قصاب از ما حمایت همه جانبه‌ای را انجام داده و به همه شکل ما را حمایت می‌کند. در این فصل بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتیم و بعد از گذشت چند هفته همه به این باور رسیدند که تیم خوبی داریم. خدا را شکر با این شرایط می‌توانیم در دور برگشت مسابقات نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم و سعی می‌کنیم جزو سه تیم اول مسابقات باشیم و روی سکو برویم. بچه‌های ما بازیکنان لایقی هستند و جایگاه ما این جای جدول نیست و در دور برگشت بهتر از این نتیجه می‌گیریم.
 
در پاسخ به این سوال که چه تعداد از بازیکنان شهرداری جزو بازیکنان بومی محسوب می‌شوند بازیکن در تیممان داریم که ۱۲ بازیکن بومی و هشت بازیکن غیر بومی هستند. تیم امید ما از بازیکنان تبریزی تشکیل شده که بسیار مستعد هستند و پتانسیل بسیار بالایی دارند. آنها جزو بازیکنان توانمند محسوب می‌شوند و به طور کلی تبریز جزو شهرهایی است که فوتبال ساحلی در آن جریان دارد.
 
علیگلی با اشاره به این که کارهای فنی را خودش انجام می‌دهد، افزود: من مربی و بازیکن تیم هستم اما به دلیل قوانین نمی‌توانم سرمربی تیم باشم اما تمام کارهای تاکتیکی و فنی برای عهده من است. سال گذشته تیم ما در نیم فصل، هشتم شده بود و یک روز مدیرعامل به من زنگ زد و گفت می‌توانی امور فنی را بر عهده بگیری؟ به او گفتم چرا نتوانم این کار را انجام دهم. سال‌ها با مربیان مختلف کار کردم و می‌توانم این کار را انجام دهم. در نیم فصل دوم کار را در دست گرفتم و تمام بازی‌ها را بردیم و با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم هفتم جدول در رده چهارم قرار گرفتیم. واقعا بازیکنان ما خوب بودند و حمایت خوبی هم از تیممان به عمل آمد. تیم‌مان اوضاع خوبی دارد و شاید برخی از تیم‌ها حتی هزینه ایاب و ذهاب یا خرید لباس هم نداشته باشند اما خدا را شکر شرایط ما خوب است و ورزشگاه خوبی هم داریم.
 
این بازیکن شهرداری تبریز درباره حضور هواداران در دیدارهای این تیم، گفت: متاسفانه زمین ما با تمام امکانات خوبی مانند شن، نور کافی و ... دور از مرکز شهر است وباید برنامه ریزی لازم برای حضور بیشتر هواداران انجام شود. تماشاگران از این ورزش لذت می‌برند و به بازیکنان‌مان هم از نظر روحی کمک می‌کنند. فوتبال ساحلی یک ورزش خانوادگی است اما فاصله دور ورزشگاه با مرکز شهر، حضور هواداران را سخت‌تر کرده است. حتی تاکسی یا اتوبوس هم برای رسیدن به ورزشگاه وجود ندارد و تماشاگران برای رسیدن به ورزشگاه باید از آژانس استفاده کنند.  
 
او درباره برنامه بازی‌های تیمش در این مسابقات گفت: ما چهارم مرداد با اردکان یزد در زمین خودمان بازی می‌کنیم و در دور برگشت هم بار دیگر با تیم ایفا یزد بازی داریم. برای بردن هر دو تیم به میدان می‌رویم. حتما می‌خواهیم یکی از سکوهای لیگ برتر را کسب کنیم.  
 
علیگلی همچنین درباره این که آیا تیمش بازیکن ملی پوش هم دارد اظهار کرد: خود من قبلا بازیکن ملی پوش بودم. دیگر بازیکنان ما مانند عباسی، قربان پور و ... ملی پوش بودند. علی درویش هم دروازه‌بان تیم ملی بود که در بازی قبل مصدوم شد. بازیکنان جوان ما هم رفته رفته با تجربه‌تر می شوند.  
 
او به شرایط آب و هوایی تبریز اشاره کرد و گفت: به دلیل هوای سرد تبریز در ابتدای مسابقات نمی‌توانیم خوب تمرین کنیم و بیشتر در سالن کارهای بدنسازی می‌کنیم و با شروع مسابقات رفته رفته آمادگی خودمان را افزایش می‌دهیم.
 
مربی و بازیکن شهرداری تبریز در پایان گفت: از طرف خودم از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که همه جور حمایتی از ما کردند. از بازیکنان تیم ممنونم و این قول را می‌دهم که در نیم فصل دوم نتایج را جبران کنیم و بازی‌های خوبی را ارائه بدهیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.