به گزارش ایرنا محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پدیده و مشکی پوشان خراسان افزود: می دانیم بازی سختی را مقابل همشهری خود خواهیم داشت اما با تمام تلاش برای کسب سه امتیاز به مصاف آنها می رویم.
وی تصریح کرد: تساوی در این دیدار دردی از 2 تیم دوا نخواهد کرد لذا امیدوارم نتیجه چیزی جز تساوی باشد.
مهاجری پیرامون شرایط تیم خود اظهار کرد: هفته گذشته تمرینات خوبی داشته ایم و تیم را به آمادگی لازم رسانده ایم و از هم اکنون آماده دیدار با تیم مشکی پوشان هستیم.
وی در خصوص تیم رقیب عنوان کرد: امیدوارم این تیم بتواند در ادامه فصل با کسب امتیازات لازم جایگاه بهتری را در جدول کسب کند؛ رضا عنایتی به عنوان سکاندار جدید این تیم می تواند تغییرات مثبتی را در این تیم ایجاد کند.

* تمام توان خود را برای شکیت پدیده به کار خواهیم برد
مربی تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان نیز در این نشست خبری گفت: شاید به ظاهر شانس تیم فوتبال پدیده روی کاغذ بیشتر باشد اما برای شکست این تیم تمام توان خود را به کار خواهیم برد.
رضا عنایتی اظهار کرد: تمرینات یک دست و خوبی داشته ایم و انگیزه بالایی برای دیدار مقابل همشهری خود داریم.
وی در خصوص شرایط و مشکلات تیم فوتبال مشکی پوشان تصریح کرد: مشکلاتی که در این چند وقت به وجود آمده غیرقابل پیش بینی بوده است که امیدواریم هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم.
عنایتی عنوان کرد: با حنیف عمران زاده به توافق رسیده ایم و در نیم فصل دوم از چند بازیکن با کیفیت دیگر استفاده خواهیم کرد.
تیم های فوتبال پدیده و مشکی پوشان خراسان فردا، جمعه، از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به دیدار هم خواهند رفت.
تیم فوتبال پدیده تا پایان هفته سیزدهم با 21 امتیاز در رده پنجم و تیم مشکی پوشان با 8 امتیاز در قعر جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
5132/7495
خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.