فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: بسیج اصلی‌ترین ستون امنیت داخلی ایران است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان در تجمع بزرگ بسیجیان بناب بیان کرد: معماری بسیج طوری طراحی شده است که همزمان می‌تواند در عرصه‌های مختلف حاضر شده و نقش ایفا می‌کند. 
وی اقتدار سپاه را در حال حاضر متکی و وابسته به حضور بسیج و روحیه‌ی بسیجی دانست و گفت: ماموریت سپاه و بسیج به صورت دفاع موزائیکی و آمادگی در تمامی نقاط و عرصه‌های مختلف نبرد با نیرنگ و فریب دشمن است.
وی در ادامه با اشاره به تعاریف اندیشکده‌های آمریکایی و غربی از بسیج، گفت: اگر می‌خواهید جمهوری اسلامی ایران را به اندازه‌ای تضعیف کنید که شروع کننده و تمام کننده باشید، باید بسیج را تضعیف کنید، چرا که بسیج در ایران عرصه گردان شرایط بحرانی است.
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هر فرد پایبند و دلسوز به نظام و آرمان‌های امام(ره) بسیجی است، تصریح کرد: از دیدگاه اندیشمندان آمریکایی، بسیج جایگزین ناپذیر است و حافظ فرهنگ اسلامی، هویت ایرانی و میان دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی افزود: دشمنان اصلی ایران، کشورهای فرامنطقه‌ای مثل آمریکا هستتد.
وی در ادامه با اشاره به هجوم فرهنگی دشمن به ایران، گفت: آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ رو در رو نمی‌توانند به ایران ضربه بزنند؛ بنابراین به دنبال تهاجم فرهنگی هستند که با وجود لشکران مخلصی چون بسیجیان باز هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.