عضو شورای اقتصادی آلمان در ارومیه گفت: اروپایی ها علاقه مند به سرمایه‌ گذاری در ایران هستند .

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی الکساندر جرجیانا در شانزدهمین جلسه خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی که با حضور سرمایه گذارانی از آلمان برگزار شد افزود: ترامپ آمریکا را منزوی و اروپا را طرفدار ایران کرده است هرچند که کشورهای اروپایی به طرق مختلف تحت فشارند با این وجود تمایل به همکاری و سرمایه گذاری در ایران دارند .

وی با بیان اینکه کشور ایران با وجود تحریم ها موفق و پیروز خواهد شد افزود:ایستادگی ملت و نظام ایران در برابر تحریم ها ما را شگفت زده و عاشق ملت ایران کرد .

عضو شورای اقتصادی آلمان تصریح کرد: در این مدت که در آذربایجان غربی هستم،متوجه شدم این استان دارای انسان های بسیار میهمان نواز و همچنین فعالین اقتصادی موفق و مثبت اندیش است و جای کار و پیشرفت در این استان بسیار بالاست .

جرجیانا افزود: در بازدید چند روزه از آذربایجان غربی صنعت کنسانتره و کشاورزی این استان را مناسب برای سرمایه گذاری دیدم و تمام تلاش خود را برای تسهیل روابط اقتصادی میان ایران و آلمان بکار می برم .

وی همچنین استاندار جدید آذربایجان غربی را فردی دارای تخصص و دانش اقتصادی دانست و گفت: دید مثبت اقتصادی  محمد شهریاری می تواند تهدیدهای مرزی در منطقه را به پتانسیل های اقتصادی تبدیل کند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.