به گزارش ایرنا معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه تولید کنندگان و فعالان صنعت چوب از استان های فارس، مازندران، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و مرکزی و همچنین نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، کره، ایتالیا، چین و ترکیه شرکت دارند.
نیما خسروی افزود: این نمایشگاه در سالن حافظ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع و در قالب 45 غرفه برپا شده است.
او اظهار داشت: آشنایی فعالان صنعت چوب کشور با جدیدترین دستاوردها، ماشین آلات و ابزارآلات این صنعت، تبادل اطلاعات و تجربیات تولیدکنندگان با یکدیگر، کمک به ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات داخلی و همچنین ایجاد رقابت سالم در این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
خسروی ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته با شرکت 21 شرکت از سراسر کشور و نمایندگان محصولات خارجی، در سالن سرو محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس افتتاح شد.
او گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه که در قالب 60 غرفه در فضایی به وسعت 2 هزار مترمربع برگزار شده، فرصت سازی برای فعالان عرضه محصولات قهوه و تولیدات، خدمات وابسته به آن، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در صنعت قهوه کشور و شناسایی ظرفیت های داخلی این صنعت است.
خسروی بیان کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود در زمینه قهوه از جمله ماشین های قهوه ساز و وابسته به محصول قهوه، انواع قهوه و مشتقات آن، انواع بسته بندی ها و پذیرایی با قهوه می پردازند.
وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه و در سالن بهار چندین کارگاه آموزشی و مسابقه با موضوع های متنوع از جمله کارگاه سرویس و نگهداری اسپرسو ماشین، کارگاه مهارت ها و استاندارد کاپینگ (بادکش درمانی)، کارگاه باریستای خانگی و مسابقه آزاد لته آرت (آموزش طراحی روی قهوه) و مسابقه دم آوری قهوه برگزار می شود.
باریستای خانگی شامل، آشنایی با قهوه، نگهداری قهوه، آسیاب کردن قهوه و روش های مختلف دم کردن آن است.
خسروی گفت: این نمایشگاه ها تا دوازدهم آبان ماه جاری از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز پذیرای بازدید کنندگان است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.