به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج در طول سال های گذشته در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی پرچمدار بوده و پرچم اسلام را همواره در اهتزاز نگه داشته است.
وی ادامه داد: توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه ها و نقشه های شوم از جمله ایجاد جریان های تکفیری و تروریستی در منطقه به واسطه وجود تفکر بسیج در بین ملت های منطقه، شکست خورده است.
وی اضافه کرد: گروه های تروریستی چون داعش به دلیل بی بصیرتی و جهالت موجود در برخی کشورهای منطقه و در قالب احیای تفکری مانند خوارج صدر اسلام همه با حمایت های نظام سلطه در منطقه شکل گرفته است.
وی گفت: داعش به عنوان گروه تروریستی و تکفیری همچون غده سرطانی که با حمایت استکبار و پول های فرعون ها و قارون های منطقه شکل گرفته بود هم اکنون با مجاهدت و اتحاد امت اسلامی و وجود فرهنگ و تفکر بسیجی شکست خورده است.
حجت الاسلام طالعی ادامه داد: شکست داعش نشان داد، نسخه ای که نظام سلطه و مزدوران منطقه ای آن برای ملت های منطقه پیچده بودند، چیزی جز اسلام تکفیری و بهره گیری از آن برای ایجاد تفرقه و نیز ایجاد امنیت برای صهونیست ها در منطقه نیست.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز با الگوگرفتن از تفکر بسیج در منطقه و اتحاد کشورهای اسلامی در برابر تجزیه عراق و سوریه ایستادیم و این ایستادگی برای شکست کامل نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به هجمه های دشمن برای ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی افزود: هوشیاری در برابر جریان نفاق و نفوذ و نیز عدم سازش با نظام سلطه موجب تعالی و پیشگیری از هرگونه تباهی و انحراف در جامعه اسلامی است.
در این آیین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، جمعی از مردم، مسئولان و یگان هایی از نیروهای مسلح مراغه با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.