به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم افزود: امروز متحدان امریکا با این کشور همفکر نیستند اما به لحاظ اقتصادی مجبور به همراهی با این کشور هستند و این مسئله برای ایران موفقیت بزرگی است.
وی با گرامیداشت روز 13 آبان ادامه داد: استکبارستیزی جزء اصول اسلام است و مردم مسلمان ایران با تجربه جدیدی که از دشمنی امریکا به دست آورد با اتحاد بیشتری در برابر دشمن مقاومت می کند.
آزادی گفت: امروز در ایران بین مردم و مسئولان هیچ تردیدی وجود ندارد که امریکا مهم ترین دشمن اسلام است و با تمام قوا در برابر آن ایستادگی و به جنگ با استکبار افتخار می کند.
او ادامه داد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ها دشمنی و مبارزه با استکبار را به خوبی نشان دادند و مسئولان نیز باید شعار 'مرگ بر امریکا' را در عمل و با مدیریت صحیح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم نشان دهند.
آزادی تصریح کرد: رئیس جمهور امریکا همه ملت ایران را تروریست نامید و اعلام کرد که باید همه مردم این کشور را تحت فشار قرار داد و این در حالی است که ایران با ملت امریکا دشمنی ندارد و فقط با سیاست های خصمانه امریکا دشمنی می کند.
امام جمعه موقت قشم ادامه داد: اجتماع حسینی در روز اربعین اسلام های جعلی از قبیل داعش را که از سوی مذهب وهابیت حمایت می شد، نابود کرد.
وی افزود: دشمنان قصد داشتند با معرفی اسلام های مختلفی مانند اسلام دموکرات، اسلام لائیک، اسلام سکولار و مانند آن از اسلام دینی بسازند که در برابر ظلم سکوت کند اما مراسم راهپیمایی اربعین ارزش های اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و تبری از ظالمان را به دنیا اعلام می کند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/ 6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.