به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد مهدی مظفری عصر سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در فرمانداری آستارا افزود: رفتارهای خصمانه استکبار جهانی با محوریت آمریکا علیه مسلمانان ادامه دارد و در برابر آنها، وحدت و همدلی ملت ایران تقویت می شود.
وی اضافه کرد: 13 آبان امسال فریاد استکبار ستیزی ملت های مسلمان خواهد بود تا مستکبران بدانند که روحیه ظلم ستیزی از مکتب امام حسین (ع) نشات گرفته است.
وی اضافه کرد: در روز 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره)، سفارت آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، تسخیر کرده و توطئه های شوم آنها را به خودشان برگرداندند.
مظفری با بیان این که حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در کنار مردم در راهپیمایی 13 آبان ضروری است افزود: مسابقه مقاله نویسی در مدارس، نشست های بصیرت افزایی دانش آموزان، یادواره شهدای دانش آموز، دیدار دانش آموزان با خانواده شهدا، عکاسی با موبایل با موضوع جلوه های ویژه راهپیمایی 13 آبان، قرائت قطع نامه و آتش زدن آدمک های دشمن و پرچم کشورهای مستکبر از برنامه های روز 13 آبان در شهرستان آستارا خواهد بود.
راهپیمایی 13 آبان در آستارا راس ساعت 10 صبح از رو به روی سپاه ناحیه این شهرستان با حمل پرچم بزرگ 40 متری کشورمان توسط مردم و مسئولان آغاز خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.