نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی مشترک، مردم همیشه در صحنه استان را به حضور گسترده در راهپیمایی «یوم‌الله 13 آبان» دعوت کردند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و مجید خدابخش بدین شرح است؛
 
«13 آبان سندی ماندگار از آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت ایران است که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
 
این روز بزرگ، ترجمان این واقعیت و سنت الهی است که بنیان‌های ظلم و ستم،‌ سرانجام فروخواهد ریخت و آینده از آن مستضعفان، عدالت‌خواهان و آزادی‌‌طلبان خواهد بود.
 
13 آبان یادآور راهبری‌ها و هدایت‌های بزرگ‌مردی از تبار حق‌طلبان است که همچون چراغی فراروی جان‌های مومن و خداجو قرار گرفت و درس بزرگ ایستادگی، شهامت و شهادت را به آنان آموخت.
 
اینجانبان با گرامی‌داشت یوم‌الله 13 آبان و مناسبت‌های تاریخی این روز به‌ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف و همیشه‌درصحنه استان آذربایجان شرقی به‌خصوص دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز دعوت می‌کنیم که با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، روحیه استکبارستیزی و استقلال‌طلبی را در دل و جان خود بیدار نگاه دارند و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار، برای تحقق صلح و آرامش و برقراری فضای امید و نشاط در جامعه بکوشند.
 
بی‌تردید حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان به‌ویژه در شرایطی مقامات دولت آمریکا با اقدامات و اظهارات وقیحانه خود سعی در نادیده‌انگاشتن قدرت و عظمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده و بار دیگر عزم و اراده پولادین امت حزب‌الله را در راه دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب ثابت خواهد کرد». Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.