به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هشترود به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: قدرت و اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و به برکت ایثارگری ها و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است که این مهم، پلیس ایران را از دیگر پلیس های دنیا متمایز می کند.
وی با تاکید بر لزوم وجود معنویت در بین نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی باید علاوه بر اقتدار و قدرت بازدارندگی، از قدرت معنوی نیز برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: رضایت رهبر انقلاب از نیروهای نظامی به ویژه از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی، افتخار بزرگی برای این نیرو است.
فرمانده انتظامی هشترود نیز در این آیین گفت: اصلی ترین وظیفه در زمینه حفاظت از امنیت جامعه بر دوش پلیس و نیروهای انتظامی و نظامی است.
سرهنگ محمد تقی سلطانی افزود: پلیس متعهد کشورمان هم اکنون بیش از یک هزار و 600 نوع خدمات فرهنگی، اجتماعی و انتظامی به مردم ارائه می دهد و بر این کار نیز مصمم است.
وی با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی توسط فرماندهی انتظامی هشترود ادامه داد: وقوع جرایم خشن در این شهرستان منفی شده و موفق ترین شهرستان در آذربایجان شرقی در زمینه کاهش جرم و سرقت احشام است.
وی از کاهش 40 درصدی جرایم مواد مخدر نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: هشترود رتبه اول استانی در بحث پیشگیری از مواد مخدر را کسب کرده است.
در این آیین از پیشکسوتان و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی هشترود تجلیل شد.
شهرستان هشترود با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریز واقع است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی ** انتشار: رستگار
7486/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.