به گزارش روز شنبه ایرنا، در پیام سردار حسین رحیمی آمده است: هفته ناجا، هفته گرامیداشت امنیت پایداری است که بحول قوه الهی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش همه سبز پوشان و سبز اندیشان نیروی انتظامی در سراسر کشور ایجاد شده است، امنیتی مطلوب که ایران اسلامی ما را به جزیره ثبات و آرامش تبدیل کرده است.
به گفته وی، نیروی انتظامی امروز خود را مفتخر به تاییدات فرمانده معظم کل قوا می داند و همچنان از دریافت نشان 'مجاهدان واقعی فی سبیل الله' به خود می بالد و خرسند از آن است که مولای و مقتدایشان آنان را به چنین افتخار بزرگی نایل فرموده اند و همچنان به میثاق خود در دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
در پیام سردار رحیمی تصریح شده، امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستا های بزرگ و کوچک متولی تامین نظم و امنیت کشور است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است و تمام قد در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده است.
در ادامه پیام رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه با خدای خود عهد بسته ایم که به عنوان سربازان و مریدان مقام معظم رهبری گوش به فرمان آن حضرت، یار مظلومان و دشمن ظالمان باشیم، تصریح شده، اینجانب این هفته را به همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.
14 تا 20 مهر هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است و شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» است.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.