امیر علی‌نقی امیری‌کیاسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه دفاع از مرزها و حفظ کشور را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش با تمام قدرت طبق منویات و تدابیر رهبری حرکت کرده و فعالیت‌های دشمن را به خوبی رصد می‌کند گفت: کشور از مرزهای بسیار حساسی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به دقت از آنها دفاع می‌کند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در کرمان با بیان اینکه امروز ارتش ما مردمی‌ترین ارتش در دنیاست افزود: نیروهای چهارگانه ارتش از هوایی، دریایی، زمینی و پدافند از افراد آموزش دیده تشکیل شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های پدافندی و تمرین‌های مداوم نیروها در ارتش خاطر‌نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه حال آمادگی دفاع از ارزشهای نظام اسلامی را دارد.

امیری‌کیاسری با اشاره به برگزاری مراسم رژه در سالروز روز ارتش در کشور گفت: ایران اسلامی امروز شاهد اقتدار شکوهمندانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در چارچوب وظایف خود و به دور از سیاست، فقط به فکر دفاع از کشور در مقابل هرگونه تهاجم است افزود: پاسخ ارتش به دشمنان، دفاع از کشور، دین و حاکمیت نظام تا آخرین قطره خون است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620433
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.